Cere oferta pret

Reclama anului 2013

Reclama anului 2013

Reclama Dove “Real Beauty Sketches” a iesit pe primul loc cu peste 128 de milioane de vizualizari pe Youtube si aproape 4,5 milioane de share-uri.

 

 

Brandul Dove ne-a obisnuit cu reclamele emotionante, dar se pare ca aceasta le-a intrecut pe toate. Peste 128 milioane de vizualizari e ceva … :)  

 

 

Ei nu folosesc o publicitate agresiva (inevitabil imi aduc aminte de tocmai.ro si mercador.ro… cred ca nu mai e nevoie de niciun comentariu, imposibil sa nu le stie toata lumea), Dove se bazeaza pe emotie si in mare parte pe adevar, daca ma intrebati pe mine. Ne putem aduce aminte ca ei au introdus in spoturile lor, doamne nu tocmai XS size. De ce au facut asta? Pentru ca cele mai multe dintre femei se regasesc in alte dimensiuni, iar targetul lor nu a fost “slim ladies”, ci un numar cat mai mare de doamne… eu zic ca le-a iesit!

 

 

Cu reclama “Real Beauty Sketches” au mers si mai departe de atat. Se pare ca ei, chiar incearca sa convinga o femeie sa se simta bine in pielea ei. E chiar impresionant ca o persoana straina, care te vede pentru prima data, vede trasaturile tale frumoase si nu ca ai obrajii prea rotunzi, ca ridurile incep sa fie din ce in ce mai pronuntate sau ca cearcanele sunt prea adanci.

 

 

Concluzia arata in felul urmator: desi este vorba de o campanie de promovare, sau mai profi spus brand awareness :) , Dove incearca de fiecare data sa scoata in evidenta emotia si naturaletea fiecarei femei, ele fiind piata lor tinta.

 

 

Vezi spotul publicitar aici. Frumos, nu-i asa?

 

 

Titlul de "Reclama anului 2013" este castigat de brandul Dove.