Cere oferta pret

Ce sa nu faci cu pliantele

Ce sa nu faci cu pliantele

pliante

Cu totii stim ce impact are promovarea de calitate asupra afacerii tale. Cu toate acestea, multi se plang ca au investit bani si nu s-a intamplat nimic. Ba mai mult, investitia s-a dovedit a fi defectuoasa, fara a aduce un rezultat pozitiv afacerii.

 

 

Din acest motiv, este indicat sa apelati la oameni care isi fac meseria cu placere si mai ales in cunostinta de cauza. Fiecare afacere este unica, nu exista o formula de succes general valabila pentru toata lumea. Noi iti vom spune ce greseli sa nu faci atunci cand te gandesti sa-ti promovezi afacerea. Produsul vedeta este pliantul. De ce? 75% dintre companii folosesc doar aceasta metoda, insa intr-un mod cu totul gresit.

 

 

Iata ce sa nu faci cu pliantele:

 

 

1. Nu prezenta publicului niste pliante plictisitoare. Cu siguranta vor ajunge la gunoi. Solutia: apeleaza la serviciile unui grafician. Cu cat un pliant va fi mai atragator si interesant, cu atat cel care va intra in posesia lui iti va acorda 5 secunde sa se uite peste el  inainte sa-l arunce. Da, ai citit corect. Vrei sa nu fie aruncat? Nu e destul sa arate bine, trebuie sa-i dai o intrebuintare: de exemplu, cu acel pliant poti sa obtii un discount de 10% daca te prezinti cu el in magazin, ori cu acel pliant primesti un shot de tequila gratis. Ideile vin, in functie de fiecare business si astfel iti alegi modul in care vrei sa-ti faci noi clienti, sau sa-i fidelizezi pe cei de-ai casei.

 

 

Pe scurt, impusti 2 iepuri dintr-o lovitura: investitia in pliante nu a fost facut in van, ba mai mult, ea iti va aduce oameni in firma/local/restaurant/magazin etc. Desigur, o parte dintre ei vor nu se vor folosi de fluturas, dar o gratuitate intotdeauna ramane intiparita in mintea oamenilor. Nu avem ce sa facem, o avem in sange! :D

 

 

2. Atunci cand ai o campanie in care bombardezi oamenii cu pliante, gandeste-te de doua ori inainte. Sfatul nostru este sa iti amplasezi pliantele in locuri strategice. Nimeni nu va veni sa asculte o muzica buna in clubul tau daca pliantele au fost puse in cutiile postale ale unui bloc in care locatarii au varsta medie de 57 de ani. In schimb, trimite niste fete dragute sa imparte pliantele in campusul universitar si sa vezi cum se umple clubul. Desigur, nu uita de shotul gratuit ;)

 

 

3. Nu te folosi doar de pliante cand vrei sa fii vizibil unui public larg. Cea mai mare pierdere de timp este sa imparti 2-3 pliante pe strada si sa astepti clientii, care uita sa mai apara. Trebuie sa ai grija ca mesajul pe care vrei sa il transmiti sa fie disponibil unui numar mare de persoane. Aici intervine Internetul cu puterile lui magice. Newslettere, bannere pe site, anunturi pe site-urile de specialitate, inscrierea in directoare web, prezenta solida pe retele de socializare si lista continua. Imbina-le, foloseste-le, fa-ti o strategie. Totul trebuie sa fie bine pus la punct, astfel incat sa nu iti zapacesti clientii.

 

 

Noi ti-am spus ce sa nu faci cu pliantele, insa iti spunem ce poti sa faci pentru a investi inteligent in afacerea ta: vino la noi si consulta-te cu echipa noastra. Nu a fost niciodata mai simplu sa ai parte de servicii de calitate, cu rezultate ;) Te asteptam!